Friday 7 November 2014

konvokesyen cik is

alahai...alahai...lambatnye lah tenet memalam nih...oii sape pulak yang pakai line aku memalam buta ni...huhu...aku ni dah la bosang dok umah sorang2...tenet lak lembab cam siput sedut...aiii aku sedut jugak line maxis nih...huhu..
ha ni yang mak incik nak naek angin ni...kejap laju kejap tak...kang aku pakai line lain kang ha xpasal je ko kene madu maxis...
cakap pasal madu...hehe..malu pulop titew...ni bulan 8 ari tu aku p konvo cik is dengan syima maduku...huhu..
bulan lapan punya cite...tp sekarang baru nak post...ppffttt...yela time tu aku mane ade blog lagi ken...jadinye..idokle aku nak hapdet2 bagai...

selamat la mereka konvo...hihi..syok la tu da graduate...bac syariah undang-undang di KUIS...ni la bakal2 lawyer kite...ok sape-sape ada problem umah tangga boleh rujuk mereka yer...hehe


syma n family


alohlohloh...tayang2 mama dengan abah ni...hahaha..nak tergelak tengok gambar ni.


hye madu...hihi...nape aku nampak gelap d situ...saje ek kamera ni nak sabotaj aku..

tahniah la pada mereka sekalian..yeeaayy!! ok la...tadi da sonok tengok anugerah skrin..haisshh hnsemnyer la...cinta 200%...hahaha..mintak2 cik is xbaca...mampus aku nanti...hehe..daaa...nak g mimpi pilot 200%..kahkahkah...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...