Wednesday 3 December 2014

cakk!!


moninngggg!! lama kita menyepi..hukhuk..rasa dah banyak habuk2 kulapuk kt dalam blog ni. biasala sekarang ni sibuk berganda2..kan ke tengah bulan-bulan sale ni jadi banyak la promotion nak kena set up. aku ni slalu sangat la OT. kadang2 tu penattttt gila... tp pk kn duet OT yang bakal dapat nt teros jadi semangat gitu...hoiii ingat senang ke nak cari duet...sekarang ko baru tau kan susah senang nak dapat duet ye...dulu asal xdak duet je mintak...hihi yang selalu jadi mangsa adalah abang aku la...nasib la ko dapat adik cam aku ni. nasib sorang cmni..kalo ramai mau pitam abang aku..hehehe.. papepun tq sesangat kt abg kitew tu....banyak dah melabur kt aku...akan ku kenang jasamu..kihkihkih..sebenarnya banyak benda nak tulis tp sebab masa terlampau cemburu ngan aku tros xleh pk da nak tulis pe..tgkkk tuuuu......saje je kan ko ctkus..huahua..kalo pemalas cakap jela pemalas..syhhhh!!! esok aku cuti...so kite sambung esok lah ek..da......nk p mandi dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...