Tuesday 10 February 2015

Dinner d Steak House



Sape yang suka makan western..?? Angkat tangan..angkat la korang..macam la aku nampak...hahaha..aku suka gila western..ermmm dap!!! Tapi tula...sekali sekala boleh la...kalo hari2 mau kopak duet aku..


Ni la tempatnyer....top steak house. Maafla keta kat sebelah menyibuk time aku nak amek gambo. Ciss..saje je nak enterprem...
Kedai ni dekat sebelah rampai bisnes court. Mane tu??? Kat sri rampai...depan kedai kk. Ok...ada clear..kalo tak tahu lagi g la google..huh.


Ni buku menu...ni la pompuan...sume benda nak snap gambo...xpaham aku..huhu


Harga dia ok la...xda mahal sangat...tempat pon cantekkk...klasik gitu..aku order lamb chop. Aku asal western je mesti order kambing...nape ntah..sedap kot bau kambing ni.

 Cik is order kambing jugak... tapi mix lamb chop...ni gambo makanan sape tak tahu lan.macam aku punya je...sebab xda beza pon makanan aku dengan cik is.


Merahnye pakngah....sib bek xdak lembu..kalo tak da kena kejar dah..haha...aiiip abang, same baju ngan akak belakang nampak.... janji eh??? 



Cik madu yang sibuk dengan henpon...dia punya chicken chop je...sebab dia anti kambing...hahaha...ko paksa la macam mane pon dia tak kan makan kambing....errr....berbau kambing dia cakap...hahaha...yela tak kan bau aku kot.. total sume sekali dengan air adalah rm52 sahaja....murah x?? Bagi aku ok la..nkitorang masing2 makan tak habes pon siap tapau bawak balik lagi..hihi..tak baek membazir tau..bukan kedekut...balik teros terbongkang tido kekenyangan...sib bek tak mimpi kambing2 je..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...