Thursday 19 March 2015

Piring Terbang a.k.a Piring Astro Dah Sampai







Saje gedik2 nak panggil piring terbang walaupun sebenarnya piring astro...hihi..tp ni bukan aku punya..ni penghuni lame rumah aku yang punya..dia tak cabut jd aku pakai ler..yang aku simpan ler..nanti pindah umah hangkut je sekali..
2 hari lepas kita da pasang astro kt umah...walawehhhh syioookkk habaq ang... terang dunia..haha..sebenarnya takde niat pon nak pasang astro. tapi dah tiba-tiba tv lama aku buat hal xboleh nak on...apekehal nye...kenala beli tv baru..hai la tv..nasib ko buat hal time aku banyak duet. kalo x memang tak akan aku beli lagi.

pastu bila da beli tv cantik..nipis..melekat kat dinding..masalah jugak...sebab pakai arial tv lame so gamba tak terang la u...dok berjalur2 macam kuda belang pulak. hoi!! sakit nya tuh disini ! maka mari laah kita pasang hajat pasang astro. bukan maen susah nak cari ejen astro kat kawasan umah aku ni..nak daftar online malas...tu la pasal...cari punya cari sib baik jumpa jugak..sonang cito..dapat ni pamplet..balik study sampai tido2 terus..muahahaha..

lepas survey2 pakej yang best so decide nk amek pakej yang ada HD..motif?? sebab nak tengok gambar cam real..air terpercik2 macam kuar dari tv gitu..muahahaha.. mengada gila okeh.

ni pilihan yg ado la...


so kitorang amek family pack + 2 mini pack + movie + service hd..so total rm111.25 after gst...ha hambek ko bayar tiap bulan ye..nak sangat kan...huhu

tak pe bulan depan kalo rase tak mampu kita tuka murah sikit..eh tapi pelik. astro WARNA memang xdapat eh?? kena amek pakej apa tu. kawan aku amek pakej RM50 dapat pulak channel tu..korang amek yang mana? aku ni buta cikit bab2 cam gini..kikiki.

sib baik masa pasang free ajo...ok la..nak sambung tonton astro...eceh! hahaha k.bye.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...