Sunday 8 March 2015

Shaklee!!!


Selamat pagi.....wah pagi sangat kita bangun.. bangun pagi2 cek hp. Kot2 ada order yang masuk..cek discussion group shaklee...kalo xda jom kita tarik selimut balik..haha..pemalas lipas punya anak dara..
Ahaaaa...bagi yang tak tahu...aku sekarang adalah  PENGGUNA dan PENGEDAR SHAKLEE. kalo nak buat cod pon boley..tp area wangsa maju dan wangsa walk aje okeh.
Cam ne aku leh terjebak nak masuk shaklee ni kan..alkisah sje je nak cari side income disamping mencari produk kecantikan dan kesihatan untuk diri sendiri. Almaklumla..kita kan tak brapa segak ...huhu...pastu terjumpa produk ni..lagi pon shaklee ni da lama wujud..cuma aku je yang tak tahu...whoho..
Ramai juga kawan aku yang da try utk diri sendiri dan da jual produk ni...alhmdullilah sumenya berjaya2 belaka...berjaya tambah duit dan berjaya langsing.bjaya cantik.
Urm...
Masa belajar kat upm dulu pon ramai juga kawan2 aku join shaklee. Tapi aku cam tak amek port pon..sekarang baru terbuka pintu hati nak try ..aku dah jadi ahli..mudah,murah sahaja nak jadi ahli..bayo rm75 aje...itu bayo sekali sahaja...pasni xperlu kuar duet pon nk bayar duit ahli tiap2 bulan ke tahun ke...itu sepanjang hayat ko la tu. Huhu...pastu dia akan pos starter kit member..di bagi beg shaklee yang dalam tu berisi buku2 pasal produt info, harga ,function produk tu..pastu de lagi buku pasal susur galur shaklee ni.. kelebihan jadi ahli...bonus..dan lain2 lagi la...haaa...aku pon tak sempat khatam lagi buku tu...asal balik keje je terbongkang tido..haishh!!
Sebenarnya masih menunggu produk ESP ku yang pertama.. sepatutnya da smpai..tapi masa abang pos laju tu sampai aku tak balik keje lagi..makanya..kena tunggu penghantaran kali ke-2 ler....adehla...xpe...nanti da sampai aku up entry lagi pasal esp tu ye...


Boleh order shaklee kat saya yer
0133077243 (aishah)
Sid : 1184739


1 comment:

Unknown said...

Haipp..jgn malas2. Nnt Xde laki mau plak. Heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...