Tuesday 7 April 2015

Vita-C Shaklee is AWESOME!!




hihi...ni terpengaruh dengan ABPBH la ni....gemuk is osem!

ohh memalam ni kita nak sembang pasal vit c...sebab aku tengah excited nak beli vita c dari shaklee ni..sebenarnye nak tgu customer nk order haritu..jadi nk beki sekali je...ermm..sebenarnye hari tu aku da terbaca pasal vitamin c...vitamin c untuk cantikkan kulit la, untuk halang dari kena serang penyakitla..so meh nak kongsi sikit..setiap tablet vitamin c mengandungi 7.5 hidangan sebijik buah termasuk kulitnye. kulit pon ada vitamin c?? ohhh buah oren...tapi saya ni jenis pemalas nak potong buah ore..kiki..buah oren banyak je dalam peti ais tapi tak makan2...sebab?? malas nak potong..kikiki. so macam mana nak dapat vit c kan..

so kalo beli vita c dari shaklee ni senang ckit..dua bijik sehari je telan..kecik..boleh bawak g tempat keje..ha..letak je dalam pill box. nanti lepas breakfast ke lepas lunch ke boleh telan teros.

pastu yang syoknye pasal vit c  shaklee ni dari vit c lain2 sebab pembebasan vit c shaklee ni secara berterusan da SEMULAJADI..So setiap jam ia akan bebaskan sebanyak 1.5 vit c dalam tubuh kita tau....rasa hebat pulak...so badan kita takkan hilang vit c la kan...pastu ujian klinikal pulak telah membuktikan vit c di dalam 2 tablet vitamin SHAKLEE (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam!wohooo bestkan.

KEISTIMEWAAN UTAMA

  • MEMBENTUK KOLAGEN
***Merangsang pembentukan kolagen. kalogen adalah sebatian asas otot, tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot jadi lembik
  • MEMPERBAIKI SIMPTOM PENDARAHAN
***kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit,pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar
  • PENINGKATAN SISTEM IMUN
***membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan flu dan selesema.
  • MEMERANGI KANSER
***mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • MENCANTIKKAN KULIT
***ambil vita c setiap hari untuk kulit yang cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • MEMPERBAIKI INSOMNIA
***memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan
  • MENGEKALKAN KOLESTEROL SIHAT
***mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi





seronok dengar kebaikan VIT-C.kalo korang pon rasa nak try..boleh hubungi no ni 0133077243..nak mesej ke wasap ke pon boleh..saya jual shaklee. JOM ORDER!!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...