Thursday 6 November 2014

Cadar Patchwork 100% cotton

assalamualaikum....

tgh masak ke awok2 yg tak bkoje ni...cam saya...tengah masak depan lappy je...tgk menu2 menarik sambil lap air liur...kah3...malas nak masak sebab aku sorang je nak makan pon..pagi tadi dah melantak nasi goreng berpinggan2..jadi cukup la nak tampung sampai malam kot...mmg dasar pemalas betol...
kalo boleh makan sekali je pastu kenyang sampai esok. xyah makan dah..adeh..sekarang penyakit malas semakin menjadi2 plak..eh bukan tiap2 ari ke malas. huhu... ni aku nak kabor kat orang2 kampung sekalian...hahaha...(kalo ada org kmpg yg baca blog aku...hai mak...sambil lambai tangan)
 smalam akak kite yg tomey angat tu..huh bajet comey...dia anto gamba kt wasap...gambo cadar...gmbr cadar?? pe klasss suruh aku jual cadar...hey ingat aku makcik2 ke...dia mintak aku promote kn
adoiii...aku bukannya banyak kawan pun..kalo ada pon sume jenis muda2 remaja yang xbape minat dengan cadar ni..tp demi mu ahkak turut kn. caiiittt!!!
jadi dah promote kt budak2 tmpat keje...dapat la sorang nak booking...
yela budak2 tmpt aku tu bukan ada duet sangat pon..asal da nak ujung bulan je pinjam duet ngn bos....kuang2...
nasib bos bagi...mentang2 anak kesayangan bos...cis...! ketidakadilan betol.

so kalo korang rase bminat nk order cadar patchwork 100% cotton ngn aku boleh ler
 wasap ctkus@014-6675795. cadar ni xpayah susah2 nak tegangkan pon..aku tau korang ni pon mesti style bangun tgopoh2 nak g keje kan macam aku...jd xpayh riso sebab dia xkedut pon.


tak mahal pon....RM130...free postage kalau beli 5 dapat ler diskaun jadi RM110 je satu n free postage jugak...itu  harga kasih sayang tau...mihmihmih..nak lagi kasih sayang kenala bli banyak2






C01

C02













C03



C04

C05


C06

C07




C08





C09

C10


C11
ha ni la sume cadar2nye....cantik kn...aku mintak sample sebab aku nak try dlu..tp non ado katenye...eleh padahal xmo bagi...tp kalo aku pakai pon nak lapik atas ape..sebab aku pon tido atas toto je pon...kahkahkah...xsyok la lapik atas toto... sape2 yang berminat leh la wasap kt 
ctkus@014-6675795...10 org yang terawal akan dapat free gift yg shomell2 cam aku...hahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...