Saturday 8 November 2014

Jumpa Artis

ngantuknye...ngantuknye...adeh..dari tadi mulut ni dok berzikir...ngantuk..ngantuk tapi x tido2 jugok...rase nak taip pejam mate je nih...tp sebab rase excited yang melonjak2...haha..nak cite jugak walaupun ngantuk...td siang aku jumpe Awie. ok dah! hahah...nak pi tido la....ok la tu da tercapai hasrat nak bagitau kan...ngeh..ngeh
kuang aja sangat kan..itu je ko nak bagitau...aku selalu je jumpa artis kat tempat keje aku tu..yela tempat keje aku tu kan tumpuan artis2...(cis bajet popular je kan). eh betol pe..sape yang xtau wangsa walk mall..itukan antara tempat shopping atau bersantai untuk orang2 kaya cam aku...hehehe..aminnnn...
artis yang aku penah jumpa kt situ fizo omar, rebecca al islam, fizz fairuz,siti sarah, amylia AF..norman hakim..(ni slalu sangat..regular customer guardian)..pastu pelakon yg seangkatan ngn norlia tu..ape ntah namenye...dan tadi awie..huh hebakkk arr aku..td sebenarnya aku da nampak dia dari jauh..tp macam konpius..eh betol ke awie...sambil genyeh2 mata..pastu saje nak greeting kuat dari dalam guardian..sekali dia masuk...waaaa umpan da menjadi..kekeke...gatal ko ek..aku pun layan jela dia...haish..first time tengok  depan2..siap cakap dengan aku lagi...gilo arr...padahal aku bukan minat dia pon..cam xcaye pon hado...huhu..dia datang dengan anak2 dia...anak pon chantek...comey cam aku...wawawa..tp awie ni xla tinggi pon..kecik je..tapi nape aku tengok dalam tv cam gemok je..tapi tadi aku jap je layan dia..bagi ape yang dia cari pastu aku blah...tak sanggup i nak bertentang mata dengan u lelame tau...kang rase cam nak nyanyi je..haaa..teros aku wat konsert ngan awie depan guardian tu kang..hahaha...
adehla...macam-macam orang aku jumpa dekat situ..yela..namapun keje macam tu memang la akan jumpa orang hari-hari..hehe...urmm..k la..da ngantuk sesangat ni..asyik la tersalah taip sebab ngantuk punyo pasal..haha..parah da ko ni aishah..ok..gud nitee sume..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...